[ux_banner height=”280px” bg=”5961″ bg_size=”original” bg_overlay=”rgba(0,0,0,.5)” bg_pos=”42% 39%”]

[text_box position_x=”50″ position_y=”50″]

ZWROTY

[/text_box]

[/ux_banner]
[gap]

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:

– Karty podarunkowe
– Oprogramowanie do pobrania
– Niektóre artykuły do ​​​​zdrowia i higieny osobistej
– Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
 
Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.
 
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: Kontakt@okashi.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

OKASHI
Malarska 25/5
50-111 Wrocław
Polska

VAT | NIP: PL 8992908220
REGON: 520154404

 
Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta. 
 
Koszt zwrotu towaru ponosi Klient
 
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
 
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
 
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
 
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
 
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
 
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
 
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
 
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.
 
Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem: Kontakt@okashi.pl
 
Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty sprzedaży nie podlegają zwrotowi.
 
Nieodebranie przesyłki
W przypadku nieodebrania przesyłki z winy zamawiającego, masz do wyboru dwie opcje:
– ponowne wysłanie paczki, które wiąże się z ponowną opłatą kosztu dostawy
Kontakt@okashi.pl stosownego oświadczenia. W tym wypadku zwracamy wartość zamówionych produktów wyłączając koszty dostawy.
 
 

Data opublikowania: 11.09.2021r.
Ostatnia aktualizacja:
11.08.2023

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare