[ux_banner height=”280px” bg=”5963″ bg_overlay=”rgba(0,0,0,.5)” bg_pos=”54% 42%”]

[text_box position_x=”50″ position_y=”50″]

REKLAMACJE

[/text_box]

[/ux_banner]
[gap]

Klient musi zareklamować towar w ciągu 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru (artykuły sprzedawane luzem) lub od otworzenia opakowania (w przypadku produktu opakowanego). Reklamacja żywności po tym terminie oraz zastrzeżenia zgłaszane do artykułów, dla których wygasła data przydatności do spożycia, nie zobowiązują Usługodawcy do zwrotu kosztów, ani wymiany produktów.
 
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. 

Prosimy nie zwracać produktu bez skontaktowania się z nami. Najpierw skontaktuj się z nami przez Kontakt@okashi.pl My (OKASHI) najpierw otworzymy sprawę i zbadamy sytuację. Po potwierdzeniu akceptacji zwrotu wyślemy Ci na nasz koszt etykietę inpost.
 

OKASHI
Malarska 25/5
50-111
 Wrocław
Polska

 

W związku z wadą możesz żądać:
– wymiany rzeczy na wolną od wad,
– usunięcia wady,
 
lub złożyć oświadczenie o:
– obniżeniu ceny,
– odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
 
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
 

Data opublikowania: 11.09.2021r.
Ostatnia aktualizacja:
11.08.2023

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare